03 april 2009

Design i miniformat

För oss som gillar snygga klassiker, men inte tycker sig ha råd att köpa dessa, finns nu vissa klassiker i miniformat. Hos Anyhow kan man bland annat köpa dessa stolar.


Vad sägs om en Tuli, Eames, Panton eller en ballchair i bokhyllan? Stolarna är 7-10 cm höga och kostar mellan 79:- och 155:- styck exkl. frakt.




Även minimii säljer design klassiker. vad sägs om att ha ett dockhus i exakt kopia av Arne Jacobsens villi i Charlottelund som dina barn....eller du.... kan möblera med Äggetfotöljer och Sjuanstolar?



Bilder: från anyhow.se och minimii.com

1 kommentar:

  1. De två översta stolarna har jag... köpt dom hos Anyhow!

    Du undrade om du fick låna mina bilder på mina vårplanteringar och det går bra så länge du länkar till mig och skriver att det är mina bilder. Helt ok i så fall!
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera